En stor del af fjernvarmeselskabernes kommunikation med forbrugerne foregår i dag på de sociale medier.
Det er vi allerede ret så skarpe i – hvis vi selv skal sige det. Men med den fart, der er kommet på fjernvarmebranchen, har vores dygtige specialist i sociale medier, Maria Voss, efterhånden været på overarbejde i et stykke tid.
Derfor er vi glade for, at vi nu kan udvide teamet med endnu en social medie-haj i form af Stephanie Arendt Hansen.
Stephanie er 28 år, har en kandidat i Medievidenskab fra Aarhus Universitet og har siden 2020 arbejdet med employer branding, content creation og community management i Region Syddanmark og senere i et markedsføringsbureau.
Privat bor hun i Tørring sammen med sin kæreste og deres datter – og i fritiden nyder hun blandt andet at spille håndbold og løbe.
Stephanie har særligt erfaring med Facebook og LinkedIn – og den kommer hun til at trække på, når hun skal hjælpe vores kunder med at udbrede fjernvarmen gennem målrettet og nærværende kommunikation.
Stephanie fortæller selv, at hun glæder sig enormt meget til at fordybe sig i fjernvarmebranchen:
- Det bliver spændende at skulle oparbejde en bred viden indenfor et komplekst felt som fjernvarmen. Og så ser jeg frem til at skulle tilrettelægge kommunikationen ud fra det enkelte fjernvarmeselskabs målgruppe, siger hun.
Tag rigtig godt imod Stephanie!
Hos FIF har vi været optaget af fjernvarme - og kun fjernvarme - siden 1984. Det giver os en unik indsigt i alt fra fjernvarmens særlige vilkår til forbrugernes fordele hjemme i stuerne. Og det kan du mærke i alle vores ydelser.