Gør det let for dine forbrugere at holde øje med returtemperaturen

Gør det let for dine forbrugere at holde øje med returtemperaturen


28
sep
Med et mærkat til radiatoren hjælper du dine forbrugere – og dig selv – med at holde en lav returtemperatur.


Nogle gange er smileyer bare lettere at forstå end tal. Især hvis man gerne vil gøre noget helt enkelt.

Det er kort sagt tanken bag nogle små mærkater, som kan klistres på dine forbrugeres radiatorer og hjælper dem med at holde øje med deres returtemperatur.

Ved hjælp af et varmefølsomt materiale, kan mærkaterne nemlig indikere – selvfølgelig med en sur smiley – hvis temperaturen i forbrugerens returrør overstiger 30,5 grader.

På den måde gør du det let for dine forbrugere at se rent visuelt, om de holder godt nok på varmen, eller om den går til spilde.

De slipper for at holde øje med deres forbrugsdata, og de ved det med det samme, hvis der er noget galt med afkølingen. Det kommer dig til gode.

For når du hjælper forbrugerne med at spare på varmen og pengepungen, yder du god kundeservice. Og når du opnår et lavere varmetab i dit ledningsnet, får du en mere effektiv fjernvarmeproduktion.

Her finder du mærkaterne

Du bestiller mærkaterne i vores webshop under ”Brochurer og foldere” - "Mærkat, for høj returtempertur".

Vil du gerne forklare dine forbrugere, hvordan mærkaterne fungerer, hvad de får ud af at holde øje med returtemperaturen, og hvordan de kan spare på varmen?

Du kan også bestille en let forståelig folder i vores webshop under "Brochurer og foldere" - "Folder til "Mærkat, for høj returtemperatur".

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Seneste nyt fra vores verden - direkte til dig.

Tilmeld dig nyhedsbrevet

Spørg nogen, der ved, hvad I taler om


Hos FIF har vi været optaget af fjernvarme - og kun fjernvarme - siden 1984. Det giver os en unik indsigt i alt fra fjernvarmens særlige vilkår til forbrugernes fordele hjemme i stuerne. Og det kan du mærke i alle vores ydelser.


Fjernvarmens Informationsfond

Merkurvej 7
6000 Kolding
Tlf. +45 7630 8000

We are social