Hvordan er I kendt i blandt jeres kunder? Er I usynlig og fraværende i deres bevidsthed, eller er den hjælpsom og nærværende? Vi kan hjælpe jer med at skabe en stærk og engagerende tilstedeværelse på sociale medier, der øger kendskabet og tilliden til jeres selskab.
Med mange års erfaring i forsynings- og fjernvarmeindustrien og dyb indsigt i sociale medieplatforme, har vi kompetencerne til at føre jer trygt igennem social medie landskabet.
Fra indholdsproduktion og målgruppeanalyser til løbende administration og annoncering, dækker vi alle aspekter af social medie markedsføring.
Hvert fjernvarmeselskab er unikt, men I deler også rigtig meget. Derfor tilbyder vi både skræddersyede løsninger, men også adgang til vores store kartotek af materiale udviklet i samarbejde med jeres kollegaer.
Forstå jeres publikum med dybdegående analyser, der identificerer, hvor og hvordan I bedst når jeres kunder.
Vi hjælper jer med at oprette og optimere jeres sociale medieprofiler, grupper og sider for maksimal synlighed.
Skab engagerende indhold med professionel hjælp til billeder, videoer og opslag, der fanger opmærksomheden.
Vi udvikler effektive kampagner, både organisk og betalt, der når jeres målgrupper og driver resultater.
Hold jeres sociale medieprofiler aktive med regelmæssige opslag og interaktion med jeres følgere. Vi hjælper med at holde samtalen i gang.
Nu, hvor fjernvarmen bliver udsat for konkurrence fra andre varmekilder, er det ikke længere nok at levere stabil varme.
Det er lige så vigtigt, at kunder og lokalsamfund føler, de kender jer og har tillid til jer.
Det kræver åbenhed:
- Så står I stærkere.
Sociale medier er en kraftfuld kommunikationskanal, hvor I kan nå jeres nuværende og kommende kunder på alle tider af dagen. For eksempel er næsten 80% af danskerne på Facebook, og 2 ud af 3 er aktive dagligt. På Facebook kan I bruge jeres ressourcer målrettet til at nå varmekunderne i jeres område.
Uanset hvilken målgruppe I skal ud til, kan I finde dem på sociale medier.
Hos FIF hjælper vi jer godt i gang med de sociale medier. Vi stiller også de rigtige spørgsmål først:
Ved at besvare disse spørgsmål kan vi skræddersy en strategi, der passer til jeres behov.
Fjernvarmens Informationsfond er jeres partner i at skabe en stærk og effektiv tilstedeværelse på sociale medier. Lad os hjælpe jer med at engagere og opbygge tillid hos jeres kunder og lokalsamfund.
Hos FIF har vi været optaget af fjernvarme - og kun fjernvarme - siden 1984. Det giver os en unik indsigt i alt fra fjernvarmens særlige vilkår til forbrugernes fordele hjemme i stuerne. Og det kan du mærke i alle vores ydelser.