Fjernvarmen er vores speciale, og vi hjælper med alt fra kommunikationsstrategier til digitale kampagner.
Samtidig er vi hele branchens adgang til de store årlige events, hvor virksomheder og varmeselskaber mødes for at dele viden og finde nye samarbejder.
Jeres kunder skal vide, hvem I er. Og med det mener vi ikke bare, at de ved, hvor varmen kommer fra.
Er I en driftsikker varmeleverandør? En proaktiv medspiller i den grønne omstilling? Eller ikke rigtig andet end en regning?
Det er den slags spørgsmål, vi arbejder med, når vi hjælper jer med at sætte ord og udtryk på, hvem I er.
Vi sørger for, at jeres visuelle udtryk, design og branding bidrager til fortællingen om jer - og at det hele hænger sammen, så jeres kunder altid kan genkende jer og ved, hvad I står for.
Læs mere her: Branding, design og visuel identitet
Vi sørger for, at I er ét skridt foran, når det kommer til den dagsorden, jeres omverden sætter.
På den store klinge - den nationale dagsorden - er det ofte Dansk Fjernvarme, der kæmper branchens sag.
Men på den mindre, lokale klinge er det vigtigt, at I selv varetager jeres interesser. Og det kan vi hjælpe jer med.
Vi hjælper jer med at kortlægge jeres lokale interessenter, afdække muligheder for samarbejder, finde de gode historier - og få dem ud at leve i jeres lokalområde.
Læs mere her: PR - Public Relations
Relationer lever allerbedst, når vi mødes
Det gælder også relationerne til jeres kunder, lokalsamfund og samarbejdspartnere.
Måske har I en anledning, I gerne vil fejre. Men faktisk er det anledning nok, at I gerne vil styrke relationen, og det kan vi sagtens finde et tema for.
Vi sørger for, at I får budskabet om jeres event ud - og at I har materialerne til at holde det.
Læs mere her: Events
Hos FIF har vi været optaget af fjernvarme - og kun fjernvarme - siden 1984. Det giver os en unik indsigt i alt fra fjernvarmens særlige vilkår til forbrugernes fordele hjemme i stuerne. Og det kan du mærke i alle vores ydelser.